Dans i vattnet

Hallå!
Idag har jag lajat med Emelie och Viktoria.  Vi har inte träffat varann på jääätte länge, förutom några gånger vi stött på varandra vid olika tillfällen.
Vi har badat den mesta tiden idag, för det har ju vart så varmt!  Men när vi var i vattnet kom vi på den brilljanta idén att göra en dans i vattnet :P och efter det kom vi på att vi kunde filma oss när vi gjorde den. Så jag gick till mig och hämtade min filmkamera, som är halvt fungerande (det är helt vitt när man filmar så man får kolla i ett litet hål där man kan se bilden, svårt att förklara). Vi ställde upp kameran på en bänk vid polen och satte på musik från Viktorias mobil, och emelie och Viktoria satte på sig badmössor (jag hade cyklop istället) och sedan tryckte vi på start. Men när alla gick i ett led påväg till andra sidan av polen där vi skulle börja märkte vi att musiken inte var på, så vi gick ett varv till runt polen och satte på den igen. Sen satte vi igång att göra våra kullebyttor och stå-på-händer övningar... vi fick lite skratt attacker då och då men annars blev det väl rätt bra :D Gurselov kom det inga andra till polen när vi höll på!
Senare på dagen gick vi hem till mig och kollade på gamla filmer från när vi gick i trean.

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha aa det var ju skiit kul !! ;D

2009-08-08 @ 11:33:30
URL: http://emliie.webblogg.se/

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback