Diggiloo

Hejsan!
I lördags var jag och tittade på Diggiloo. Vi kom dit typ en timma innan så jag, Marcus (lillebror) och Felix (från andra familjen) kollade runt lite.
Det fanns massa hopptorn men dem var upptagna och vi orkade inte stå i kön (och jag tror jag var lite för gammal för att få hoppa i dem XD). Men vi hittade en annan lite annorlunda grej... Det var en luftfylld hinderbana som hette typ "crazy jungle", hehe. Man fick älst vara 13, så det gick ju för mig, så vi tävlade mot varandra och sprang igenom den där.. och jag kände mig ung igen... XD va fånigt, men det var kul! Iallafall gick vi tillbaka innan showen skulle börja.
Vi "tre" gick lite längre fram, och där fick vi rätt bra platser, bara att man såg scenen från sidan. 
Den var bra, man blev glad av att se den :P men i slutet började det regna, men då fanns det ett träd vi kunde ställa oss under. Och innan showen började kom kungen och drottningen, jag trodde det först var ett skämt, men sen kom de intågande och satte sig bland publiken. 

Här kommer bilder från Diggiloo:

Hela gänget som uppträdde under kvällen

Molly Sanden

Tingeling

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback