En skolidagi kvaaar!

hej tanter och gubbar (som en viss person brukar säga)!

Nu hänger jag med emelie, och vi fixar lite med våra helsköna bloggar. Emelie ska fixa en ny header, få se om jag kanske också gör det, men det är inte så stor chans..

Och nu är det bara one day left everybody, vi slutar ju på fredag men det kan man knappast räkna som en skoldag, vi ska typ titta på ett "Julspel" som niorna alltid har (nästa år är det vår tur) och efter det får vi våra betyg och sen är det slut! 
Efter skolan har jag planer på att sticka till täbban (gillar det ordet) och njuta av friheten!

See you some day, och kom ihåg, imorrn ska det bli tjugo minus så glöm inte era varmaste kängor!


Jag idag (det tog en jävla tid att göra det här konstverket ska ni veta!)



Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback