Ny lampa

Hej, hej!

Nu är det ny vecka igen :(  fast nu är det bara lite mer en 2 veckor kvar till julafton så det blir ju en liten upppiggare när det känns jobbigt.
I helgen hämtade vi den där vinsten, när vi hade fått den frågade vi om de också hade lappen där vi skrev vår motivation osv, men de hade de inte men hon hade en kollega som hade den och de kunde ringa upp och säga, kanske lite mycket besvär tycker ni, men jag vill så gärna veta!!! Passade också på att köpa en lampa när vi var i grisslehamn, hehe.

I söndags hade jag tävling på volleybollen och vi vann hela skiten, :P nästa helg bär det av till Åland och där ska vi träna tillsammans med laget som bor där...


min nya lampa, häftig va?

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback