Ny mobil :)

Hej allihopa!

Gissa vad jag har gjort idag.. Köpt en ny mobil! Jag har tänkt på det rätt länge nu,  för några månader sedan gick min förra mobil sönder och då har jag fått använda min gamla rosa och sedan gick den sönder -.- så då fick jag använd pappas gamla, så det var på tiden.

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men jag har inget riktigt sug, hehe och jag skriver lite titt som tätt så det får ni stå ut med.

C901:



Här kommer lite bilder på min finfina julgran:





Jag har lite svårt att hålla kameran stilla, det är därför tomtarna är lite oskarpa XP

 

 




Kommentarer
Postat av: elina

najs :D

2009-12-28 @ 19:12:49

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback