Omvandling

Snön yr utanför fönstret, nu är det verkligen vinter! :P
Kom hem precis, vi fick sluta kl 11.45. wee, ingen so, och hemkunskap har vi bara varannan vecka (inte idag).

Vad tycker ni om min fina omvandling av bloggen? Är ändå lite stolt över mig själv för jag har bara gissat mig fram hur man byter text och färg och sånt. Som ni kanske har märkt har jag även tagit bort headern XD den som jag har tjatat om så mycket, men det såg så konstigt ut med den när jag ändrade :P men jag ska kanske skaffa en ny header för det är ju roligast och ha (och roligt att göra).

Imorrn är det avslutning!!

(juste, min kamera har inte funkat typ, eller det kom ingen blixt, och nyss tog jag några bilder och av misstag stötte jag till en knapp och det var där man ändrade på inställningen så nu funkar det igen :P)

här kommer bilder på fatimas fossing



Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback