Måndag

Hade jätte skönt i  helgen, badade varje dag! jag va också på volleyboll avslutning i söndags, vi spelade baechvolley, de va kul men varmt :O ne, nu ska ja inte klaga när jag har längtat så till sommaren.
Har kommit hem från skolan nu och ikväll ska jag på Emmas (min lillasyster :P) typ avslutningsgrej för hennes klass. Man fick ta med sig badkläder, så det kanske blir ett dopp...

Sandra♥
här sitter vi och väntar på bussen, emelie håller utkik på om bussen kommer och tua äter på sina sura godisar med sina nya brillor från urban outfitters. 

Kommentarer
Postat av: tua

Ja, då håller nog alla med om att vi kan klarlägga att det är jag och ingen annan som står för årets fulaste min, föresten var det salta godisar vettu;) haha pusspåresandra

2009-06-03 @ 14:57:18
Postat av: Sandra

haha, nerå tua, så ful var den ju inte

sorry, salta godisar XD

2009-06-03 @ 15:17:03
Postat av: tua

den är ju asskum!

2009-06-05 @ 12:34:18

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback