Skolan är sluuut!

Jaaaa! nu är det sommarlov, har inte riktigt fattat det än. Och det blev inte regn iallafall som jag trodde och jag kunde gå i klänning som jag ville, och jag frös inte ett dugg. Kommer sakna polarna i klassen... men nu kan jag sova så länge jag vill på mornarna och bada och sola och äta glass hela dagen lång :P

Så här ser en del av min sommar ut iallafall:

* åka till sports camp med emelie och tua
* flyga till Frankrike med familjen (vara där i två veckor!!) 
* vara i Tylla, mitt sommarställe i Dalarna
* vara hemma och bada i min pol och åka till stranden
min klänning till skolavslutningen
ögon till skolavslutningen
 alla tjejer samlade
söta tua
haha, det är Linneas hand högst upp i bilden!
söta emelie

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback