Emelie på skärmen och inga löv längre..

Ja hallå, de var ett tag sen... hade tänkt ladda upp lite bilder från grisslehamn, så ja försökte leta upp vår "familjekamera" eller vad man ska säga som bilderna fanns på, men jag letade lite där den brukar ligga men jag hittar den inte. Ja kan ju i för sig fråga mamma och pappa när de kommer hem men jag vill ändå skriva på bloggen så det blir inga bilder därifrån, men kanske senare, vem vet...
Idag fyller faktiskt pappa år så lite släkt kommer hit ikväll, det är ju lite kul, men bäst e att man får tårta, haha, ne nu var jag dum. 

Nu sitter jag och videochattar med emelie och snackar lite med henne.

Jag tyckte det var lite roligt för när jag funderade lite vad jag skulle skriva tittade jag ut genom fönstret och gissa vad jag såg då... träden med de gula löven, men nu fanns det inga gula löv längre utan det var helt tomt.

Före:
                                                                                                    

Efter typ tre veckor:

Tyckte jag var lite roligt :P

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback