Fatima

Lilla Fatima hoppade precis upp i mitt knä och har lagt sig till rätta. Hon brukar alltid stoppa in tassarna under magen så att det ser ut som hon inte har några ben, hihi, låter lite konstigt...

Idag har jag iallafall sett på skolbio med klassen. Den hette, jag tror det var freedom writers, och den var bra och jag kan erkänna att det kom någon tår under filmens gång, hehe. De var en verklighetsbaserad film och den handlade om, om jag beskriver kortfattat, en skola med massa stökiga elever  men en dag kommer en ny lärare till en av klasserna och de börjar gilla henne efter ett tag, och tillslut älskar de henne... inte den bästa beskrivningen, men den var bra iallafall...

Lyssnar på:


Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback