Lussebullar!!!

Jaaa! Jag har bakat lussebullar! Eller egentligen var det mamma som gjorde smeten.. haha, men jag formade typ en femtedel, vi gjorde dubbel sats så det blev typ 80 st.. gud vad vi kommer äta. Men sen har jag också julpyntat lite, satt upp en julstjärna i mitt fönster ställt fram någon liten julljushållare och lite sånt, tänk att det snart är jul :)

I morse var jag på uttagning till stockholms distriktslag i volley boll och då kom typ alla 95 från olika lag, jag från vallentuna och körde en träning tillsammans. Samtidigt som vi tränade tittade några på och kollade hur bra vi var, lite läskigt, och i slutet av nästa vecka kommer vi få veta vilka som har blivit uttagna.. det skulle vara 12 st tror jag och vi var kanske 25 så det finns ju en chans.. spännande

mm, fast jag pillar alltid bort russina :P


min stjärna


Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback