New Moon

Hej.. jag hann tyvärr inte fixa en header, hah, jag kom på att jag hade lite andra saker att göra så ni får vänta lite på det, få se om jag hinner idag, måste plugga... men jag kan dra snabbt vad som hänt i veckan nu..
typ inget, ne ja skoja, men i måndags och tisdags hände det väl inget speciellt, men i går.. då fick vi ta svininfluensasprutan :S jag är inte så där jätterädd för sprutor och det var inte så farligt att ta den men efter typ några timmar, aou då kunde jag typ inte röra armen för att det gjorde så ont, men jag har iallafall inte blivit febrig eller nått, men det gör fortfarande ont. Men det hände en till sak igår.... jag var på NEW MOON! weee och den var asom, jag var där med Tua och Elina och de kommer kanske bli sura nu men jag tycker nog att Taylor är snyggare än Robban, hehe, men han var sååå dö het, mitt nya uttryck.

Vem är hetast?

Eller

vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: emelie

TAYLOR, TAYLOR, TAYLOR, TAYLOR!!!!!!!!!

2009-11-26 @ 19:20:24
URL: http://mliees.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahah, tänkte väll det :P

2009-11-28 @ 16:46:08
Postat av: tua

ROBERT PATTINSON ROBERT PATTINSON ROBERT PATTINSON ROBERT PATTINSON ROBERT PATTINSON ROBERT PATTINSON ROBERT PATTINSON

2009-12-19 @ 12:09:18

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback