Piiink tonight! :P

Jajamensan, jag ska på pinks konsert ikväll! Jag och emelie och våra mammor ska först åka in och äta på någon god restaurang och sen åker vi till globen. Ska bli riktigt roligt! Har inte fatttat det riktigt än, just nu känns det bara som en vanlig tisdag...
Jag tar med kameran så jag kanske laddar upp några bilder sen...
Nu är jag hos emelie och vi laddar batterierna inför kvällen, emelie försöker förklara att hennes hår känns som sockervadd och att hon har fobi för slickade toffsar... ja jag förstår väl inte riktigt vad hon menar, hon ska iallafall klippa sig på tisdag så då kanske det blir bättre med hennes hårfobier...
Aja, nu ska emelie försöka göra korkar i mitt hår, får se hur det blir :S help meeee!
byebye sandra

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback