Drömmar

nu tror du säkert jag ska skriva något poetiskt när övertexten heter drömmar, men egentligen ska jag bara skriva om att vi bakade drömmar på hemkunskapen idag. Jo då, det var kul att baka dem för på lektionen bakade jag, Tua och Alicia, och alla var jätteflummiga. Vår lärare var inte närvarande särskilt mycket, så vi hittade på lite roliga grejer. Det var så att Alicia skärde upp smeten och kastade sedan till Tua (på typ tre meters avstånd) och hon tog emot, rulla ihop och skicka den till mig som la den snyggt på plåten (jag hade kanske inte det mest komplicerade uppdraget). Och sen visade Alicia att hon kunde jonglera med smeten, och det var inte det smartaste, för hon tappade dem, och dessutom misslyckades Tua att ta emot några smetbitar som vi åt upp.. nerå de slängde vi.
Och faktist blev drömmarna väldigt lyckade! Såg ut som sådana man köper, och smakade som en dröm!


Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback