Gula löv

Jag kände för att inte ha en överskrivit som "Äntligen fredag!" eller "Höstlov!", det känns så tråkigt och tjatigt så det fick bli gula löv istället, för det var det första jag såg när jag tittade ut genom föntret.
Nu ska jag inte fortsätta med att skriva, med stora bokstäver; jaaaa, höstlov living the dream. Utan jag skriver istället... ja, va känner jag just nu? jag känner för att byta liv med en kändis, hahah, ja, kanske inte för hela livet, men en dag eller två. Fast först kanske jag åker till grisslehamn, men sen när skolan börjar kan jag byta liv med, hmm.. kanske Paris Hilton (ingen jag ser upp till...), eller kanske någon sångare, Beyonce Knowles, känna vilken känsla det är att stå på scenen och sjunga ut.
Haha, de är vad jag känner just nu.. hoppas ni får ett trevligt höstlov!! nu kommer jag och tjatar igen...

Här har ni min insperationskälla:

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback