Lat Lördag

Så här ser en helt oplanerad lördag ut för mig: Jag har följt med och handlat, köpte en typ mini palm till mitt rum och bytte en film jag fick i present, mot filmen gladiator, som jag faktiskt redan har sett, men tyckte den var så bra, så jag kan se den igen. Jag har läst lite, chillat, städat lite i mitt rum, och ikväll kanske jag ser på Gladiator, eller någon annat. Det kan vara ganske skönt med en dag man inte gör något speciellt, men i längden blir det rätt tråkigt, men framöver kommer jag ha ganska fullt upp, eller ja vet iallafall vad jag ska göra.

Gud va tråkigt när det inte är några bilder, brukar jag tycka när jag läser en blogg, och själv har jag oftast inga... aja kan väl slänga in en bild på mitt öga :D

Det här är min ögonfärg


Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback