Sotarpojken

Idag lånade vi böcker i skolan. Och det behövde vara "klassiker", och då lånade jag en bok som heter "Sotarpojken". Jag hade aldrig hört talas om den eller något, men vi gick på bokprat och då blev jag väl lite intresserad av den, och sen kunde jag inte välja på så många andra böcker, för det fanns högst tre exemplar av varje bok och alla kastade sig över dem, men jag nöjer mig med min.:p

Ska åka till Täby C imorrn med tua, ska köpa en present till henne tror jag, hehe, får säga till att hon får stanna någonstans så får jag smita iväg och köpa. :O sen kanske det blir nått klädesplagg till mig, får se!

Here is the book:

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback