Top Modell

Hola amigos!

Idag följde jag och Emelie med Élina hem.
Elina har gjort illa knät och behöver gå med kryckor, och eftersom hon inte kan gå så långa sträckor (som till bussen) så blir hon hemskjutsad varje dag av en taxi. Vi hade iallafall gjort upp en plan att Elina skulle säga att vi var hennes syskon och fråga om det gick bra om vi också kunde följa med i taxin, och jag skulle säga: Jag är hennes halvsyster, vi har samma mamma. Men när vi skulle göra det så tänkte vi att, nee, det kanske inte skulle va så troligt, så elina sa bara att vi skulle till samma adress, och det gick bra att följa med, jeeho.
När vi kom hem tog Elina fram sina sminkgrejor, och vi kom på att vi kunde sminka varann och fota oss sen. Sagt och gjort. Vi blev väldigt snygga. Jag fick en liten "vårsminkning" med lila läppar och sotiga ögon, emelie lite mer som en framtida fjortis kankse och elina en lite mysko målning med prickar vid ögonen.
Vi tog sedan modell bilder. Snygga blev dem.

Ska träna till Eng provet nu.

See you lateer


Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback