Ny vecka igen då

Japp, nu var helgen över, och dags för skola.
Idag hade vi fotboll på idrotten och vi körde killarna mot tjejerna, och alla var jätte peppade, men det blev 2-2 och då behövde vi ju ha straffar på slutet, och då blev det 3-2 tror jag till killarna :( typiskt, vi som trodde att vi skulle vinna, vi kanske var lite för självsäkra..

Efter skolan skulle jag iallafall handla lite ingridienser till min soppa som vi har i läxa på hemkunskapen, och det var lite kul och handla på något sätt, kände mig lite vuxen XD Det gick bra att laga den "Mexikanska soppan" som den hette, och den blev uppskattad.

Ikväll ska jag se på Svenska hollywood fruar, och så funderar jag på om jag ska välja Idol eller Simon och Tomas.. 
                                 

                                  
eller  

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback