Outlet

Tjenixen
Jag vet, jag är sämst på att uppdatera, jag är helt enkelt för lat och orkar inte skriva ett endaste inlägg på flera veckor...
Men nu gör jag ett litet försök och skriver lite om min lördag.
Idag har alltså jag varit på outlet, som mamma hade lovat mig att vi skulle gå på. Vi kom dit typ halv 11, och eftersom det var rätt tidigt så var det inte så mycket folk, så det va ju nice.
Jag hittade ett par svarta vinterskor/stövlar, en vinterjacka och ett par jeans.  

Nu är jag hemma och är en aning utråkad. Har inga speciella planer för ikväll, ska kolla på "Här är ditt liv" som går på tv.

my shoes

Kommentarer
Postat av: tua

de var ju jättefina gmn!<3<3<3

2009-09-19 @ 22:14:06
Postat av: sandra

taack! :)

2009-09-23 @ 17:19:38
URL: http://swws.blogg.se/

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback