Hemma från IDRE

Hej allibabas!
Kom hem för ca en timme sen, puhu har suttit i bilen 6 timmar, när jag klev ur bilen kändes det som jag hade suttit i rullstol hela livet...
Men jag har haft en rolig påskhelg, det var inte första gången jag var i Idre, jag var där för tio år sedan, heh, och jag minns inget därifrån men faktiskt fick jag flashbacks när jag kom in i stugan och andades in lukten och kände igen den, hehe konstigt men sant.
Det var väldigt roliga backar som vi åkte skidor i, åkte nog alla men dock inte chocken (sveriges brantaste skidbacke).. tittade ner för den och bestämde mig för att jag aldrig i hela mitt liv skulle åka den!


Påväg upp till toppen!

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback