Nytt

Efter skolan åkte jag och Tua till Täby C och tittade i några affärer och på H&M hittade jag denna tröja:
Lite genomskinlig med zebra ränder med veckade ärmar 99 kr

Och förresten är jag lycklig nu för jag har fått tillbaka min mobil som pappa skulle lämna in på lagning idag, men tydligen så hade min mobil bestämt sig för att bli snäll igen och funkade helt perfekt hos dem som skulle kolla in felet, så jag har fått tillbaks den och den funkar som den ska så nu kan jag ladda över bilder till datorn igen!
Men fortfarande är min kamera paj så den ska troligen också in på lagning -.-

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback