See you soon

Nu är det påsklooov! Yee!
Hade en väldigt kort dag idag, fick sluta kl 11! Och nu är det inte långt kvar till att jag hoppar in i bilen och kör till Idre :P

Har precis sminkat de små påskkärringarna (Emma och Agnes) så nu är de i full gång och springer runt i kvarteret, hoppas jag får smaka nån godis när de kommer tillbaka.

Har även haft maskerad i skolan idag, orkade inte satsa så mycket på utklädnaden (som jag gjorde i sexan, vann fan hela skiten, fick femtio kr i kafeterian!) idag hade jag bara på mig ett hulahula halsband, haha, vilken fantasi man har.. men mina fina vänner hade klätt ut sig fint, här ska ni se!


hihi, riktigt fina!


Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback