I WANNA ROCK!

Tja mina små kycklingar!
Idag har då hela dagen gått ut på att träna inför lucia som är om.... två veckor :O Ja, men det var i alla fall rätt nice istället för en vanlig skoldag, men imorrn är det som vanligt igen...
Just nu håller man på att spela lite rocknroll på gitarren som har blivit en kär ägodel till mig den senaste tiden, även fast den inte är min -.- men vad skulle jag göra utan den..?
Idag är jag faktiskt ledig, heheh, volleybollen är ju mitt liv förutom på onsdagar (inget dåligt med det) men idag ska jag faktiskt kolla (oj, förlåt agneta, titta) på BONDE SÖKER FRU!!! Bästa programmet ever!
Så ses imorrn allihopa (Ja, de ända som läser min blogg går i min klass, och det är väl... fem pers som tycker att min blogg äger, så vad gör man inte för dem...?)
I WANNA ROOOCK, BAAAM BAA BAA!

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback