TÄRNA GONE BAAAAD

Här är några av mina favvopics från dagens plåtning.

Jag , Sandra, har idag valt att gestalta ett flertal av livets olika känslor. Det är verkligen viktigt att vi tar oss tid att stanna upp fundera, och inte minst reflektera om hur vi egentligen känner oss i olika situationer.
Se, lyssna och lär. Jag delar gärna med mig av min övernaturliga förmåga när det gäller uttryckning av mina sinnestillstånd.

HÄR KÄNNER JAG MIG:


stark



inte som en i gänget



omtumlad



till andras besvär




fotointresserad



sviken och smutskastad




som en nål i en höstack




lost in transformation



som en ärkebiskop



som en krallig jävla grabb



som frihetsgudinnan



osäker



förnärmad




andelig




som en del av ett kaos som alldeles nyss träffat jorden likt en bomb i andra världskriget
PROVOKATIOOON



som kleopatras morsa



gracisös



som en groda under parningssäsongen i maj




som en sann vinnare



självständig


Det var allt för mig, jag hoppas innerligt att ni tog åt er av mina lärdommar och låt detta stödja er och vägleda er i resan mot att uppnå samma nivå av social kompitens som er överman.
-Med visdom. Undertecknat Sandra Violetta Af Widinghoff.
(Ps. jag värdesätter högt åsikter om kvalitén på detta inlägg och dess innehåll)







Modell: Sandra
Fotograf: Tua
Ansvarig verkställande diplomerad gymnasieskribent: Tua









Kommentarer
Postat av: viveka

HAHAHAHA "tärna gone bad" HAHAHAHA jag dör av garv klockers!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-10 @ 21:38:37
URL: http://vivekaviksten.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahahahha ni är ju stöööörda! dööör

2010-12-11 @ 00:06:41
URL: http://chamativo.blogg.se/

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback