Torsdag.. tema dag

Idag har vi haft en tema-dag, dagen började med att vi kollade på filmen Zozo, rätt bra film. Sedan fick vi göra planscher där vi skrev om olika "högtider" under en månad, min grupp fick april.

Och imorrn är sista dagen innan sportlovet, weehoo! och efter det är det prao i två veckor, och det betyder inga läxor under två veckor :D måste ringa till Metro (där jag ska praoa) snart, man måste göra det en vecka innan och fråga om lite grejer :S


emelie har gjort denna finaa fiskbenfläta på mig :)

Och jag har gjort denna ännu finare fiskbensflätan på elina :) lärde mig att göra sådana idag :P

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback