Tre timmar lång håltimme, eller inte...

Har haft en nice dag idag, tre timmars lång håltimme, och då åkte jag, Tua, Emelie, Viveka och Elina till Täby C och käka oss feta på donken..

..men när vi kom tillbaka till skolan fick vi reda på att vi egentligen skulle ha lektion under håltimmen, och det var bara en i hela klassen som hade varit på den lektionen så alla fick skolk typ..


Jag fick faktiskt en liten känsla av att våren börjar närma sig idag, när solen sken i ansiktet och jag hörde några fåglar kvittra, och i Täby C finns det redan massor med vårskor och vårkläder :)

Söta Viveka men sin Mongo mainia :)

och Emelie och Elina, ipod-nördarna..
och sötisarna Tua och Viveka!


Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback