Kallt om fötterna

Brr.. mina fötter höll på att frysa ihjäl ute i kylan, men sen kom jag in och tog en kopp varm choklad och de vakna till liv igen :)


Jag har ju pratat lite om prao hit och dit, men nu i alla fall har jag bestämt att det får blir Metro i Täby Centrum, får se hur det blir, men det är i alla fall nära och Elina, Emelie och Viveka kommer också praoa i Täby Centrum, så då kan man nog äta lunch tillsammans.. och Tua, du kommer bli en starkare människa efter de här två veckorna då du praoar ensam i stan, så känn dig inte ledsen! :)

                                                                            

påväg hem med emelie och elina, elina poosar inför kamerorna..


hittade också Abbe i hallen, det fettot..






Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback