Piroger

Hej alla glada!

Idag har jag bakat piroger och dem blev helt okej, kanske lite för mycket soja i köttfärsen (Tuas fel) och inte de finaste formerna, men annars var de superduper!

Åkte pulka idag också, gjorde faktist inte illa mig någon gång! ooo, respekt! och de var kul som vanligt (börjar låta som jag gör det här varje vecka). Nästa vecka blir det innegjympa igen iallafall..

Ska gå och hämta lillesyrran snart, men de skulle julplundra på skolan så jag får vänta en timme till..

nemen nu får jag ta itu med spanskan, me duelen las manos (och det ska vara las, inte los, det har melker sagt, på manos iallafall)


kanske ska använda den som header..?

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback