Sandra is back

Ja, nu är jag tillbaka, tack Tua för din insats till bloggen!
Som sagt är jag med Tua nu och vi softar framför TV:en och skriver på bloggen :) Yes! Nu börjar förkväll på tv! Jag gillar hon Elisabeth Höglund, och berettade just mina känslor för henne till Tua och hon dampade loss och sa att hon störde sig på allt hon gör.. jaha, vi tycker alla olika och de får man acceptera..
JA; SANDRA GILLAR GAMLA GAGGIGA TANTER OCH DET GÖR INTE JAG^^ / TUA

Som många av er säkert vet har det hänt något väldigt hemskt. Känns väldigt overkligt..

Ikväll är det dags för volley, taggad ;P


byebye

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback