I Töreboda

Hej alla galda! Just nu är jag i Töreboda där mina  kusiner bor, de är i London nu så vi tar hand om deras växter (se bilder) man måste vattna allt tre ggr om dagen och som ni ser på bilderna är det inte lite.. och så tar vi hand om deras höns också, tre ägg om dagen där med :P

Vi har varit här i en vecka nu och imorgon åker vi hem och efter det åker vi direkt till Tylla så det blir nog inte så mycket bloggning tyvärr... men sen kommer jag vara hemma rätt mycket så vi ses då!


Hönorna och Tuppen

Deras Växthus

En gurka i växthuset, typ kinesisk med taggar, heh, men den är god!

Tomatena håller på att bli röda

Chili eller paprika :P

Lite sallad.. eller mycket sallad och lite annat.. eller mycket annat (dagens skämt)

Ha det bra medans jag fortsätter leva lantlivet ett tag till!

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback