Känner doften av sommarlov

Hoppas, hoppas att det blir bra väder imorrn! Det är inte kul att stå i ösregn på avslutningen..
Idag hade vi de sista lektionerna i åttan (ojojoj) och tiden går så himla fort!!
Idag är det mammas födelsedag och jag måste bara berätta vad Emma (min lillasyster) gav henne i present, förutom fyra glasburkar som hon hade tänkt sig att mamma ska ha sina örhängen i, skrev hon en liten dikt till mamma:
Du är härlig men ofta är du besvärlig. Men en sak ska du veta du är världens bästa mamma! Hihi :P
Nu ska jag fixa lite till imorgon och sen blir det tårta och kakor, så jag får en fin mage till imorrn :)
Kommer ha vita naglar imorrn, köpte H&Ms vita nagellack igår :)
Jag idag med tröja från bikbok :)

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback