SUPERSPORT-VECKA

Har sån himla träningsvärk i magen och armarna efter gårdagens volleybollträning, men det är ju bra :) Vi måste ha styrketräning 2-3 ggr i veckan under hela sommarlovet och på träningen gjorde vi bara hälften av träningspasset som ska göras på sommaren, och jag blev helt slut -.-
Men det här har faktiskt varit en toppen vecka med sport, heh, för på måndagen när jag red så gick det så skitbra att jag bara ville fortsätta och fortsätta och igår på volleyträningen så gick det så jävla skitbra med mina smachar att jag kände mig redo för elitlaget, XP! Och så tar det bara slut nu? Måste vänta till efter sommarn innan jag får köra i elitlaget och rida över ängarna de gröna...
Men nu är det iallafall sommar och det är ju ändå skönt med ledighet, och det kanske är bäst att sluta på topp :)

Kommentarer
Postat av: - JenU

Svar: Tack.

Allt bra med dej denna torsdagen? =)



Kram!

2010-06-10 @ 10:40:15
URL: http://saavefors.blogg.se/

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback