Prao

Hej, har inte bloggat på så länge, men den här veckan har jag börjat praoa och slutar ganska sent och har haft volleyboll och lite annat så jag har inte vart inne på datorn, men nu tänkte jag vara lite rolig och uppdatera!

Har som sagt praoat denna vecka på ICA Metro och det har varit helt okej, har jobbat inne i köket för det mesta, visste faktist inte att de sålde mat och att de hade ett kök där de tillagade maten, men har mest hackat gurkor, tomater (i mängder, säkert 100 per dag) salami, ost, bacon, packat sallad i små plastlådor och så har jag även gjort räkmackor :D gå till Metro så kan ni ta en titt på dem i glasdisken ;P





Har varit hos Tua innan, hittade några sköningbilder på oss, skönheter som vi är!


Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback