En vacker fredag

Ja hallå igen! Har varit borta ett tag, men nu är jag tillbaks i nya banor!
Nu tänkte jag berätta lite om vad som har hänt i mitt liv de senaste dagarna, så lyssna och sug upp (vette fan varför jag använder så konstiga ord)
Fredag: På morgonen var det uppstigning vid 5 -.- inte kul, men jag skulle nämligen på gökotta med skolan som började 6, Emelie sov över hos mig så vi åkte till skolan och plockade upp Elina och Tua på vägen.
Det var väl ungefär som en-två timmars promenad i naturen, såg väl några fåglar, men dock ingen gök (inte för jag vet hur dem ser ut..)
vacker utsikt

vackra människor

vackert bröd.. eller nått..

Men där tar inte min fredag slut, ne, utan gökottan slutade kl 10 :D så jag och Tua drog till stan! Och där hittade jag några snygga grejor!


vackra skor

vacker klänning

Men där tar inte min fredag slut på långa vägar! Ne, för sedan drog jag och Tua till hennes stall där hon skulle ha "clear around-tävling", det gick sådär för Tua men jag tycker hon var riktigt bra! Så det så Tua!
vacker häst, det var dock inte den hon red på men, men.. hehe

Men där tog inte min fredag slut på långa vägar för sen blev jag hemskjutsad hem men sen så tog faktiskt min fredag slut :D

Kommentarer
Postat av: TUA

hiih, det var ingen clear round, bara tävling men skitsamma :P varför la du inte upp allt du köpte?? !! :( <3<3

2010-05-22 @ 22:12:55
URL: http://tu
Postat av: emelie

Vafan, varför måste både du, tua lägga på den skit fula bilden på mig på era bloggar och på fb, ta bort snälla! jag ber dig <3

2010-05-22 @ 23:15:03
URL: http://mliees.blogg.se/

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback