Årets första lussbulle :O

Halludba på er (ser ni vad det blir baklänges... Abullah för fan, vill nästan döpa om honom till Halludba!)
Ja.. vad har jag gjort idag.. varit i skolan, andra dagen nu efter höstlovet, och jag och emelie skulle hålla i en gympalektion men det blev inte av så det blir imorrn.. intressant..
och sedan fick jag, elina och emelie ett ryck att prata engelska varje gång vi går till bussen efter skolan så att vi kommer få mvg i det...
Ja det var väl inte så mycket mera, det är bara att kommentera om ni märker att jag missar något :) känn ingen rädsla!
mumma, idag år jag årets första lussebulle!

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback