Julen e välla härlig

Sätt på den här innan ni läser mina ord:
HEEEEJ JULEN! Du är så välkommen såååå!
Ja, utanför lyser snön så vit och julstjärnan är framme, samtidigt lyssnar man på julsånger och sjunger med, härligt!
Åå så kan jag lägga till att jag åt en lussebulle nyss...
Det ända lilla minuset är väl denna uuuurkalla kyla, några grader för kallt, men äsch, vad gör väll det?
Ja hörrni idag var jag i skolan och stickade mesta delen av dagen, jag och Tua kännde oss som två små farmödrar som hade det så mysigt...
Nu ska jag bara njuta vidare av julstämningen, och jag ska faktiskt förbättra uppdateringen Johanna, försöka, heheh :)
såhär glad är jag för er som undrar...
min fina julstjärna :D

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback