I <3 Kardemumma

Ja, då var sista dagen på kardemumma slut :( det tog slut så snabbt och nu hade jag ju äntligen lärt mig allt, men jag skulle kanske få extrajobba där senare om jag ville, så det kanske ändå inte är sista gången :P
Idag jobbade jag sent, så jag fick sovmorgon till 11 och jobbade till halv 7, och gissa vad jag fick med mig hem...
hahhaha, och jag skulle få dubbelt så mycket mer om jag ville (det sparar bara bakelserna i en till två dagar, så det mesta skulle slängas), men det skulle jag knappast fått med mig hem, det kändes som jag hade rånat hela stället när jag kom hem med allt!

och denna har jag gjort själv då da... stolt! Men det var faktiskt mycket lättare än jag hade trott.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte prao:a 2 veckor?

2010-10-22 @ 21:13:27
Postat av: Sanna - Fotoblogg

Vad duktig du var som gjorde den där tårtan sjäälv! :D

2010-10-27 @ 11:14:52
URL: http://niikons.blogg.se/

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback