Tuas dag

Hemma nu efter en dag i Tibble simhall.. vi hade annorlunda-skoldag, som det så fint heter, och vi skulle både simma, jag vet inte hur långt det var men några hundra meter, och sedan skulle vi även rädda en docka som låg i vattnet. Och det var så sjukt jobbigt men den där dockan! Den vägde så mycket och jag trycktes ner av den när jag försökte rädda den.. men jag klarade testet :)
Men nu måste jag bara upplysa att MIN UNDERBARA VÄN, TUA, FYLLER ÅR IDAG!!! så här får ni en liten bildbomb med henne(och mig ibland :O) (hade tänkt att överaska henne med en video som jag skulle ladda upp, men jag vet inte om hon skulle gilla att hela omvärlden skulle se den, så jag sket i det helt enkelt..):
Grattis Tua och ha en fin födelsedag! Älskar dig! :)

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback