ABDULLAAH vår hjälte!

Tjeeenare!
Allt bra med er idag?
Jag mår faktiskt bra, bara att jag inte ser fram emot att ta tag i mina läxor som ligger här bredvid..
Och hurrni ni, vet ni vad bagaren gjorde när polisen kom... SMET, såklart! tolka det hur ni vill...
Och har ni sett "bankrånet" med Abdullah eller..?
Hahahah! kom och tänka på det när jag såg bilden på abdullah.., den här filmen gjorde i alla fall jag och min kusin för ett par år sen... kom ihåg att jag tyckte det var jättecoolt när den fanns på youtube och allt.. ja, den är inte världens bästa, men man får sig kanske ett skratt :)

Kommentarer
Postat av: viveka

HAHAHAHA sååå jävla random film xD men lite gullig <3333

2010-09-29 @ 18:58:11
URL: http://vivekaviksten.blogg.se/
Postat av: HANNAS

Gud vilken söt katt! :)

2010-09-29 @ 19:50:13
URL: http://modeskrapan.se/hanna

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback