Vilket skitväder

..det blev nu :O Idag har jag i alla fall varit i skolan, ojoj vilken överraskning, och där var det en rätt vanlig dag... nemen gud vad tråkigt att läsa det här, men jag kommer inte på någonting annat nu.. :(

Men jag kan faktiskt tillägga att jag kanske kommer att leva i en timme mer än vad jag egentligen skulle, eftersom Viveka fick en skrattattack på so:n idag och då säger jag bara: lycka till att hålla er för skratt då, så hela klassen satt och asgarvade under hela provet så tillslut körde so-läraren (Sam, the man) ut Viveka så hon fick stå utanför och garva...
upptäckte mig själv sitta typ såhär när jag satte på webbkameran, man kan inte alltid vara vacker eller hur?

Kommentarer
Postat av: tuii

SÅ JÄVLA SKÖÖÖN

2010-09-18 @ 01:08:37
URL: http://tuaelina.blogg.se/

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback