I close my eyes... oh god i think Im falling

Heej! Hur kunde det bli sommar så fort? Det har ju knappt varit vår!?
Men inte klagar jag på det, häärligt med sommar! Försöker sola och märkte att jag har fått liiite bikinirand.. glad tjej!
Nu på förmiddan har jag tränat och snart ska jag iväg igen för det är två pass idag, eftersom vi har haft ledigt på påsken :P
Ikväll ska jag se Tua som jag inte gjort på hela lovet så det ska bli sköj! Och imorrn åker alla till stan och äter på <PONG3 och förhoppningsvis hittar jag min balklänning, det är inte långt kvar nu.. :S
det här var det ända man såg av mig i webbkameran.. det är så ljust ute, hehe.. gillar min långa hals

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback