I like it, come on

Tjo tjena, jag diggar att emelie har glömmt att logga ut från facebook hemma hos mig... :)
Idag var jag med Elaina och vi tittade på lost in Austin i tre hela timmar, detta är hennes favoritfilm och hennes mål i livet är att visa den för alla sina nära och kära och bevisa hur bra den är, och ja elina, den var bra! mission completed.
Vi hittade även på några fler danssteg till vår dans i skolan.. i like it, like it, come on, come on, come on!
oj, här gick det vilt till.. kände bara för att lägga upp bilden, älskar den!
och här är s&m som vi dansar till om någon vill veta:

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback