Vivvedag

Tjenareee! Idag har jag tillbringad dagen med denna goa tjej vieveka, och vi drog till täby och jag provade en maaaaassor av klänningar som jag kan använda på balen, men köpte ingen, utan kommer nog göra det på tisdag då vi drar in till stan :)
Sen kom vi hem till mig och då passade vi på att ta lite kort till min bilduppgift, men ska ta en bild på sig själv där man visar vad man kommer jobba med i framtiden eller drömmer om att bli. Ja och vad gjorde jag.. jo jag har väl en dröm som många andra har: att bli artist så jag och viveka gick ut i naturen och jag släpade med min mikrofon. Vi tog några bilder och tror nog att jag ska ta några av dem om jag inte hittar på något annat :)
vi lockade mitt hår :O
viveka med sin vackra klänning och gudomliga leende
och hennes fasansfulla blick
abdulla klarade inte av blixten

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback