Blandade känslor

Fatima kom nyss in i mitt rum och mjaouar som en jag vet inte vad och jag blir smått irriterad. Nu hoppar hon upp i mitt knä och börjar massera mina lår; TACK DU KATT!
Jaha, jag vet inte vad jag ska säga, jag är gymnasieelev på tibble numera och allt har gått så fort.. det känns både bra och inte bra, har inte fått lära känna min klass riktigt, och känner mig aningen lost. Jaja, det blir väl bättre.
Imorrn börjar volleybollen, wiiihooo! Jag ser fram emot detta, men INTE mot alla test vi ska göra -.- klarade 42 armhävningar innan sommaren.. hmm det lär bli svårt att slå...
en lite fläshig bild, bara för att jag vill ha mer sommar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej skogmullen, BÖRJA BLOGGA IGEN!!! hihihi, du vet nog vem jag är :P <3 puss och hej!

2011-10-04 @ 22:20:33

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback