miley isn´t real, she´s just pretending

Hallååå! Läget? Jovars helt ok, jobbat hela dan idag och känder mig lite trött, men lite middag snart piggar upp!
Om lite mer än en vecka sätter skolan igång, och det är då gymnasiet AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Läste nyss en blogg om en tjej som drog tilll Paris på språkresa och blev väldigt sugen själv, något att tänka på till nästa sommar kanske.. :)
Men jag tänkte avsluta detta inlägg med att berätta att jag har börjat rita lite på sistonde och upptäckte att jag det var riktigt kul,  hahah, aa men skulle iaf vilja visa mitt konstverk..
miley cyrus ska detta föreställa, ritade av en affisch jag hade kvar från den gamla goda tiden :)

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback