Jag är lycklig, ja, jag är lyycklig, ja, jag är lycklig hela långa veckan ut!

Sha sha bloggen (soo viveka-style!) Ja, som ni ser: Jag är mycket lycklig just nu, och varför, jo: Jag har hittat en sådan underbar klänning som jag ska ha, antingen på balen eller skolavslutningen, hihih, jag är tidigt ute men vafan, det är skönt att ha den redo, så nu ska jag bara hitta skor och accessoarer till den :)
Dessutom hade jag en väldigt trevlig tur i stan med min fina vän vivekaaa, och juste, hittade en till grej: En ljusbrun tröja från bikbok (på bilden:)
GILLA! Och jag är typ såhär glad:

Kommentarer
Postat av: viveka

sandra lägg upp bild på klänningen då!!! vill se den igen :D <333333

2011-03-01 @ 11:24:41
URL: http://bisheka.blogg.se/

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback