Ledig på lördag

Hej på er, kom nyss hem från en rolig träning, och faktiskt är jag ledig på lördag eftersom jag inte behövde vara med på div2-matchen, kan faktiskt vara rätt skönt att ha ett litet uppehåll ibland, men det är ju såklart U19-kval på söndag. Man kan ju inte vara utan volleybollen en hel helg liksom, det funkar inte..
Ja, sen kan jag väl berätta om nationella provet som alla andra gjort, men jag orkar inte, men det gick helt okej om ni vill veta.
Dagens höjdpunkt: Emelies och min bussresa hem! Det var en riktigt åktur må jag säga, vi guppade som två, jag vet inte vad, och det var så jäkla roligt att jag fällde en tår! Ojoj, det var kul :)
fail hand

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback