Lördá

Hejsan, nu är jag hemma efter att ha suttit i en bil i typ två timmar, (plus två timmar med ditresan också, vi åkte till Gävle) men det var det värt för vi vann matchen :) Bara en aning trött eftersom jag sov i bilen :P
Ikväll ska jag i alla fall och se på bio, Love and other drugs, som den heter och jag har hört att den ska vara mycket bra så jag har mina förväntningar..
Så ha en bra helg allesammans så kommer jag tillbaka snart igen!
och jag passar på att ge en hyllning till den här vackra munken och den ståtliga buddhan, jag hade en mycket trevlig stund under fredagens so-lektion! Riktigt kul att lära sig lite yoga också ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

love and other drugs*

2011-02-05 @ 18:32:36

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback