POLLYN TAR ALDRIG SLUT!

HEJ! KOM NYSS HEM FRÅN U19-TURNERINGEN! och det var ett motstånd som man baskriva med ett ord: Mellanmjölk (mycket bra beskrivet Hanna) MEN vi gjorde lite historia idag faktiskt, vi slog ett lag med 25-0 och det är inte ofta sånt händer, så det var skoj :)
Just nu sitter jag och käka det sista av min pollypåse från igår (var hos Tuisen och chilla) men den verkar aldrig ta slut :O
tänkte lägga upp en bild på mig med en polly i munen och en turban på huvudet, men det var en sorglig syn, så tyvärr...

Kommentarer
Postat av: julie

polly is the shit =B!

2011-02-22 @ 09:48:51
URL: http://juliez.blogg.se/

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback